Tellimine

TELLIMINE

Tellimusi võtame  vastu ööpäevaringselt. Ostu sooritamisel  palume vaid neid andmeid, mis on tellimuse täitmiseks vajalikud. Käsitleme isikuandmeid konfidentsiaalselt.

Tellimuse sooritamiseks valige toode ning lisage see ostukorvi. Jälgige ekraanil ilmuvaid juhiseid.  Kinnitage tellimus. Tellimuse kinnitus jõuab Teie poolt sisestatud e-mailile paari sekundi jooksul. Toote lisamine ostukorvi ei kohusta Teid veel ostma.

MAKSMINE

Peale tellimuse vormistamist saadame Teile e-maili teel arve, mitte hiljem kui järgmise tööpäeva jooksul. Ostu eest tasumine toimub pangaülekandega või pangalingi kaudu eurodes. Kui arve ei ole Teieni jõudnud 1 tööpäeva jooksul, palume võtta meiega ühendust – võimalik, et sisestatud e-maili aadress ei ole korrektne, e-postkasti maht on ületatud või on e-kiri sattunud spämmifiltrisse.

Arve tasumisel pangaülekandega palun sisestage kindlasti arve number.

Kui kauba tellimust ei ole võimalik täita, maksame Teile samal päeval kogu Teie poolt tasutud raha tagasi. Kaup kuulub müüjale kuni arvel näidatud summa on täielikult laekunud meie arveldusarvele.

KOHALETOIMETAMINE

Kaup saadetakse ostjale hiljemalt 3 tööpäeva jooksul pärast raha kontole laekumist. Tellitud kaubad toimetame Teie poolt valitud SmartPosti või Omniva pakiautomaati.

VAHETAMINE JA TAGASTAMINE

Kui tellitud toode ei sobi või ei vasta Teie ootustele on Teil õigus teatada ostust taganemisest hiljemalt 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest. Sellisel juhul tuleb Teil toode tagastada esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul peale teate edastamist. Tagastatava toote saab vahetada teise toote vastu või soovi korral saate raha tagasi. Palume Teil teavitada meid sellest soovist koheselt pärast tellimuse kättesaamist. Kui ostja soovib saada tagastatud toote eest raha, kanname kauba ja postikulude eest raha tagasi esimesel võimalusel aga mitte hiljem kui 30 päeva jooksul peale teate saamist.

Kui tellitud kaup jõudis Teieni defektsena, mida polnud välisel vaatlusel kohe tuvastatud või kui kaup ei ole see, mida Te tellisite, palume meid sellest koheselt e-posti teel informeerida. Defektsed tooted vahetame ümber. Toote nõuetele mittevastavuse korral on õigus pretensiooni esitada kaks aastat arvates kauba kättesaamisest.

Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldame, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu selgitame ise. Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, pakume toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist või raha tagastamist. Vahetamine või tagastamine ei kehti juhul, kui kauba puudus on tingitud toote valest kasutamisest.

Kauba tagastamine toimub kulleriga müüja kulul.

PRIVAATSUS

Müüja kinnitab, et kõik ostja poolt edastatud andmete kaitse on tagatud. Müüja kasutab isikuandmeid ainult tellimuse täitmiseks ja veebisaidi arendamiseks vastavalt privaatsuspoliitika sätetele.